Just nu

Just nu sitter jag i skolan med Emma på Språkvalslektion.
Har inte bloggat på några dagar, har helt enkelt inte orkat..

Imorgon har jag ledigt ifrån skolan! Eftersom vi flyttar Bella till nya stallet då!
Ska bli skit kul!
Då kommer Max också, så vi ska vara på landet i helgen, ska bli skit skönt att komma bort från stan lite.

Lite bilder från dom senaste dagarna:

han har sin charm ;)

mina älsklingar!

sist men inte minst, Bellson!

De går inte att rotera bilderna, vet inte varför, så ni får stå ut med att dom ligger ner helt enkelt!
Tänkte lägga upp bilder på mig och Emma, men har inte fått dom ännu, så laddar upp dom så fort jag får dom!

Vi hörs lite senare, när jag vart ute & ridit B :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snacka om du är dum i huvet bruden

2011-09-15 @ 21:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0