Lite svar på kommentarer!

Tänkte bara svara på några trevliga kommentarer ja fick igår från en Anonym, som jag iofs vet vem det är,
mycke mogen tjej måste ja säga! Hon har nog ett jävligt roligt liv alltså! :)




1. Okej :)

2. Min häst har väl inte gjort dig nånting, eller?
Så kalla henne inte hästjävel, du som va en sån perfekt djurvän & jag misshandlar ju min ht enligt dig, så sitt inte och kalla henne hästjävel :)
Och angående de du skrev dårå. Antingen är duu jävligt blind, eller något annat. Men jag ser iallafall inte att jag skrivit att hon gått på tygeln? Och det stavas Sopa :)

3. Okej, tack för din mycket betydfulla åsikt!

Och för de sista, nästa gång du skriver till mig, så sitt inte där bakom din jävla data & lek anonym.
Så jävla äckligt omoget är de bara.
Och jag ahr blockat dig från facebook redan, FÖR att ja inte vill ha med dig och göra.
Har du inget bättre liv än att sitta och leta upp mig eller? :)

Kommentarer
Postat av: Emelie ;)

du känner inte ens mig bruden ;) jag har aldrig sagt du misshandlar idn häst jag tyckte bara du var en dum idiot XD

2011-09-16 @ 12:51:34
Postat av: Elin Winberg

Hahaha vem fan är denna idiotbrud!? ;)



Kramar till dig Linnea! <3

2012-02-28 @ 15:20:15
URL: http://elinwinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0